Leen jouw Museumkaart uit in de Museumweek

Ga terug

Leen tijdens de Museumweek samen met 1,4 miljoen andere kaarthouders je Museumkaart uit. Geef je oma een museumbezoek, laat je bakker of slager cultuur proeven en check eens bij je buurman of hij een tentoonstelling kan waarderen. Zo kunnen we samen zo veel mogelijk mensen kennis laten maken met het bijzondere aanbod in musea. Leuk, want het museum is van en voor ons allemaal!

De spelregels

• Tijdens de Museumweek hoeven musea niet te controleren of de getoonde Museumkaart van de bezoeker zelf is.
  • Het is wel zo dat mensen de échte Museumkaart moeten laten zien. Geen kopie of foto van de kaart.
  • Er mag per kaart 1 bezoeker naar binnen. De bezoeker komt dus in plaats van de kaarthouder. Je kunt wel altijd zelf nog op een ander moment gaan.
Deel je Museumkaart

Zien en doen in Museum Kasteel Wijchen

In de Museumweek kan je in Museum Kasteel Wijchen meedoen aan verschillende activiteiten.