Museum Kasteel Wijchen opnieuw gecertificeerd voor het Museumregister

Museumregister Nederland verricht de registratie van musea in Nederland. Het doel van de museumregistratie is de kwaliteit van de Nederlandse musea te verzekeren door haar te toetsen en zichtbaar te maken. Museum Kasteel Wijchen is nu opnieuw gecertificeerd en hier zijn wij supertrots op.

Het bestuur, medewerkers en vrijwilligers van Museum Kasteel Wijchen hebben in de afgelopen maanden alle beleidsplannen, procedures en werkwijzen nog eens zorgvuldig onder de loep genomen en geactualiseerd en deze zijn uitgebreid ge-audit door het Museumregister. De conclusie van het bestuur en de registratiecommissie: “Positieve voltooiing van de toetsing voor herijking van uw vermelding in het Museumregister.”

Directeur Rylana Seelen heeft het certificaat ontvangen waarop de positieve voltooiing van de herijking wordt bevestigd.