Rondleiding Van motte tot kasteel

Kasteel Wijchen staat er al ruim 600 jaar. Het kasteel wordt in 1392 voor het eerst in schriftelijke bronnen vermeld.

In al die tijd is het kasteel uitgebreid, verfraaid, verwoest en weer herbouwd. Van een woontoren tot het kasteel in renaissance stijl wat het nu nog is. En wat betekenen de muurankers met de dubbele E’s? Onze enthousiaste rondleiders vertellen je er alles over.

Praktische informatie

De rondleiding duurt 60 minuten. Aansluitend bezoek museum op eigen gelegenheid.

Een groepsrondleiding met maximaal 15 personen kost € 75 + p.p. een museumticket. Bij meer dan 15 personen boek je meerdere rondleidingen.

Reserveren

Reserveer op tijd. Vraag de rondleiding aan minstens 3 weken voordat je komt. Dat kan via dit formulier.

Aanvraag rondleiding Van motte tot kasteel

• :